Potatiskroketter! <3

Jag sitter och äter potatiskroketter till frukost. Det är gott och varmt, och jag fryser efter att ha varit vaken hela natten. Skolan börjar först halv elva, så jag behöver itne dra hemifrån förrän kring tio.

Jag har haft en najs helg. Först en awesome filmkväll of doom med UNF i fredags, sen kidnappade jag hem Laura. Vi åt pannkakor (Eller för att vara ärlig så var det snarare mosad stekt pannkakeset), såg på melodifestivalen och filmade oss göra dumma saker. Typ tugga på ett äpple. Strax efter att melodifestivalen kom pojke också. Vi hade en månad i lördags, och det känns som att tiden har gått suspekt fort. Sen idag kom ytterligare en person, nämligen Träd. Vi spelade carcasone, babblade om typ allt och drog med oss Jonas till pizzeria.


Jag, Träd, Bodil, André och Laura var kvar och städade upp efter filmkvällen. Vi var en aning trötta, men roligt var det. Jag gillar för övrigt faktumet att jag tycker om att hjälpa till med att städa upp i UNFlokalen, för då känns det som jag gör nytta, men jag kan lix förbannat aldrig av att städa mitt eget rum hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0