Oscar, du får mig att le

"Om man då kombinerar milkshake med kramar? Blir det fantastiskt eller bara kladdigt då?"
Citat från Oscar, nåt han skrev som kommentar till nån gammal text jag skrev för nåt år sedan. Det där citatet gjorde min dag!

Den här kvällen och början på natt har varit väldigt... Speciell. Jag har känt en typ av ilska jag inte förut kännt. Åtminsotne inte riktat mot den här personen. Jag höll mig ändå lugn (nåja, nästan i alla fall) vilket med mina aggresionsproblem är en ganska stor personlig vinst. Jag tror att det kommer att komma någonting bra ur det här, även om min tisdag imorgon (eller idag blir det ju) får ta smällen. Jag kommer att ligga sömnlös resten av natten, och någon gång kring halv sex kommer jag att inse att jag egentligen är ganska trött, men om jag somnar så kommer jag inte att vakna till min enda lektion imorogn. Oh well. Det är sånt som händer.

Jag är inte långt ifrån klar med min projektarbete. Jag måste fortfarande finslipa min rapport, spela in flöjten och fixa gitarrtabulatur, bastabulatur och trumnoter. Jag satt med min rapport hela lördagen och en stor del av söndagen. Jag hade inte klarat av det utan stöd från min dumfåne. Jag har aldrig någonsin varit så ilsken på ett worddokument som jag var natten mellan lördag och söndag. Jag nästan slängde datorn i väggen, men han lugnade mig.

SMÖR.

Jag kände att det var vettigt att skriva smör.

Jag har börjat med nåt smart för övrigt. Jag har döpt det till "Menskalender". Det är basicly vad det låter som. En kalender, jag skriver ner där varje första dag jag får mens. På så sätt kommer jag kunna i framtiden se om min mens beter sig konstigt. Jag fick tips om att göra så i åttan, och jag bah "jaja, jag fixar nån gång". ...Nu har jag fixat, såhär fem och et halvt år senare...

Nejmen nu är jag hungrig, så nu ska jag sluta snacka nonsense, fjäsk och vad annat jag nu kan ha tänkas svamlat om. BLABLALBA

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

Omg? Har jag kommenterat det? xD

2012-04-28 @ 17:51:40
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0