Egotrippad improviserad låt om mig

Jakob ville filma mig när jag improviserade ihop en låt. I brist på annat att sjunga om så valde jag att sjunga om det jag vet mest om. Mig själv. Detta filmades i tisdags och det är Oscar som knäpper med fingrarna i bakgrunden. Det märks att jag inte är van att spela gitarr, för jag fick rätt ont i fingrarna efter det där. Gitarr är för övrigt ett väldigt fint instrument. Jag ska försöka satsa på att lära mig spela det bättre än jag kan. När jag väl är igång borde jag nog också träna upp min taktkänsla på något sätt... Kanske spela till metronom väldigt mycket? Av någon anledning tycks jag alltid öka takten när jag spelar. Well well.

...Och så här ser jag ut när jag har duschat precis innan jag gått och lagt mig och sedan inte orkat borsta håret under dagen...

Kommentarer
Postat av: Annika

Du kan sjunga du! Sök till idol nästa år!!!

2011-10-15 @ 03:02:47
Postat av: maria

Vad bra du är!!!

2011-10-15 @ 21:30:12
URL: http://mariawallgren.blogg.se/
Postat av: Förjagkommerintepånåttnamn

Jag tycker som Annika att det skulle vara kul att höra nån som du i Idol... men i Idol får man mest bara ett skiv kontrakt man inte vill ha.. Men jag tycker fortfarande att du är JÄTTE JÄTTE bra! :D:D:D:D

2011-10-16 @ 17:22:37
URL: http://tillbakatillmigsjalv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0