Nu har Sara läst lite propaganda!! :O

Eftersom att Sara nyss läste klart lite propaganda så ska hon nu få skriva nåt från min blogg. Från och med nu, SARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA;

Jaha.. ja jag måste säga att det är vitt/grått väder idag, prognosen framåt ser ..inte ut på något sätt alls eftersom jag inte har någon. Idag är det studiepasset och möte som gäller! Hehe fika :D
Lalalaaa.. propagandaaaa
Tio i ett.
Ja Skogsmulleåsnan frågade
Em... alltså jag tänker inte så mycket på något just nu. Hon tycker jag skriver för snabbt för att hon ska uppfatta några ord. Em.. tja. Tranbärssås!
Alfonsåberg äter kakor och dansar Lindy Hop! :O

Hare bra!

BAJS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0