Kan inte somna...


Jag saknar Arvid, min underbara "flickvänn". Jag älskar dig och jag önskar att du var här nu så jag kunde få ge dig världens största kram, en puss och så jag kunde få berätta för dig hur mycket jag älskar dig.
Jag snodde den här bilden från någon, förmodligen Betty eller Fredrik, eftersom att det var med de två vi var när bilden togs, i somras. (Picnic i MVG gallerian FTW! :D)
Och ja Arvid, jag KAN erkänna, på den här bilden, okay då, mitt hår var väl rött, men om man bortser från detta konstiga ljus (vilket förmodligen var fallet) så var mitt hår BRUNT. Jag kan acceptra att det hade en röd ton i, men tjurig som jag är så tänker jag inte ge mig. mitt hår var BRUNT och ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0