Nu är sommaren äntligen påväg!

Igår tyckte jag att det var sommar på riktigt. Jag cyklade för att ta mig någonstans istället för att åka buss. Förra gången jag cyklade var det mest för själva cyklandets skull. Nu var det för att jag var för snål för att betala bussen och det finns inte längre någon snö på cykelvägarna. Det tog visserligen längre tid än att ta bussen, men then again. De håller på att gräva upp typ halva cykelvägen över ängarna, så där behövde jag gå (nästa gång cyklar jag på andra sidan, bredvid den stora vägen istället)  sen råkade jag cykla fel eftersom att jag egentligen inte hittar på den statsdelen där han bor. Eller fel och fel, jag cyklade som jag hade tänkt och jag hittade rätt, men jag cyklade typ runt hela skiten istället för att ta mig direkt dit jag skulle. Tog kanske tio minuter längre. Oh well, jag kom i alla fall fram dit jag skulle.

På kvällen igår var min Dumfåne och Mårten och trollade på en fritidsgård. Jag följde med dit. Det var tänkt att jag skulle ta lite bilder, men det sket sig eftersom att jag inte förstod mig på Mårtens mobil. Det var roligt i alla fall. Roligast var att se publikens reaktioner på deras trick.

Bild på min älskade som jag tog på Night Flight i Skellefteå för... Öh... när det nu var...

För övrigt försökte jag hitta en låt idag. Eftersom att jag inte visste vad låten heter sökte jag på det enda ordet jag visste var med i låten. Jag hittade inte låten. Efter ett tag råkar jag av en slump hitta den. Det visade sig att det enda ordet jag visste var med i låten inte ens var med i låten... Fail...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0