Mina knän lär inte förlåta mig på ett tag...

Idag tog jag årets första riktiga cykeltur. Jag var så glad för att mina knän inte bråkade överhuvudtaget (vilket är ovanligt med tanke på mitt knäfel) så jag tänkte fira med att cykla en liten stund. Lite mer än en mil senare ger jag upp, hoppar av cykeln och går haltandes hem. Jag är nöjd, men mina knän lär inte förlåta mig på ett tag.

Imorgon ska jag lämna in den här datorn till datateknikerna. Den dator som jag egentligen ska ha är nämligen färdigfixad så att säga, så jag måste lämna tillbaka denna. Det är synd, för jag gillar den här datorn. Mycket smidigare, bätte och framförallt, den har inte krånglat någonting över huvud taget. Oh well. Life is crap sometimes.

Så. Naturgodis och plugg. Jag belönar mig själv med en dusch såfort jag pluggat klart för ikväll. 
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0