Gratis dildos?

Jag läste på aftonbladet om en idé från "Absoloo", en fransk sexshop, som handlar om att ge ut gratis dildos till Diablospelares partner. Detta eftersom att de anser att många som spelar Diablo 3 knappt kan slita sig från skärmen nu eller den närmsta tiden. Det resulterar i att deras flickvänner eller pojkvänner känner sig ensamma. Det enda de behöver göra är att ta en bild på sig själva med ett exemplar av Diablo 3 och posta på deras facebooksida, så får de en gratis dildo hemskickad till sig, oavsett vilket kön den på bilden är.

Jag fann det hela rätt komiskt, men det roligaste var att läsa alla kommentarer. Folk som säger att gamers har ändå inga flickvänner, folk som blir sura för att de tycker att det är kvinnoförtryck och folk som faktiskt tycker att det är bra. Jag vet inte om jag fann det komiskt för att jag faktiskt tycker att det är roligt, eller för att resten av min dag har betått av plugg, plugg och mer plug, vilket i sin tur har resulterat i att min hjärna mer eller mindre är gröt.

Det här är hur som helst verkligen skitbra reklam för företaget och tanken är faktiskt fin.

Tack Elin för att du postade det här på din facebook, annars hade jag inte hittat det. Made my day. Haha tycker nästan att det är synd att min pojke inte spelar Diablo... x)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article14851036.ab?fb_comment_id=fbc_10150855570254947_22452887_10150856779559947#f2cda62b385706c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0