Jag bju på fjortisbild

Nu till det otroligt intressanta ämnet "mitt hår".

Inga hårprodukter, bara ett litet ångestanfall (gällande skolan) och grymt slitet (och för att vara ärlig även rätt så otvättat) hår. (jag passar på att överanvända paranteser)

Som sagt, jag bju på fjortisbild. För övrigt tror jag att jag har hittat mitt gamla penntroll jag tappade bort då jag var typ fem år. Här har vi mig...

Tja, ångestanfall är väl inte det roligaste som kan hända en, fast jag fann det hela fruktansvärt komiskt när jag var klar och såg mig själv i spegeln. Jag har fortfarande massa ofrivilliga dreads i mitt hår, trots att jag nyss duschade och använde tio olika sorters balsam, några av de två gånger och det sista jag hade av min hårinpackning. Det mesta av rufset, plus sjukt mycket av färgen, försvann dock. Så here's the plan. Jag ska se om jag kan hitta en tid att gå till frisören när jag fått mitt studiebidrag. Ska be om att få det slitna bortklippt, vilket lär bli det mesta av hela mitt hår. (Hej, jag är en tjej som färgar mitt hår lite för ofta, inte orkar sköta det alls och klipper det alltför sällan.)

Oh well.
Nu tillbaka till plugg. Historia är verkligen inte mitt ämne, det är så tråkigt, och inte blir det bättre av att hela boken är svartvit, inklusive framsidan...

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

Jag kanske kan hjälpa dig med historia! :D

Eller ja, vet inte hur aktuellt det är längre xP

Men jag var bra på det ämnet, en gång i tiden <_<

2012-03-23 @ 14:58:51
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0