Det fungerar inte som jag hade tänkt

Jag hade tänkt att jag skulle byta min blogg till en annan eftersom att jag flyttar till hösten. Jag hade tänkt använda mig av blogspot eftersom att jag tyckte att det var en sida som var väldigt lätt att ha att göra med, när jag hade en blogg där tidigare. Nu har de dock gjort om hela systemet, vilket har krånglat till det enormt mycket. Jag kan till exempel inte längre byta textstil lika lätt som förut. Jag har skrivit tre inlägg där, eftersom att jag tänkte att jag kunde fixa till de problemen som var allt eftersom. Det sket sig dock, jag fattar verkligen ingenting what so ever och blir bara på dåligt humör över det, så jag stannar väl kvar på den här bloggadressen tills vidare. Jag är ändå rätt nöjd med den här bloggen, och mindre nöjd med den.
 
Svar ja, det luktar "dagens ilandsproblem" över det här så det ryker om det.
 
För den som undrade är detta den bloggen; pajthespacewaster.blogspot.com
Jag kommer inte blogga på den, däremot kommer jag att kopiera över inläggen till den här bloggen, för att ha allt samlat på samma ställe.
And that's the way the cokie crumbles.
 
 

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

Stanna här! Jag har bokmärkt den här bloggen!
Namnet på den nya var dock rätt trevligt ^^

2012-07-08 @ 16:42:48
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0