Jag är kär!

Jag blev ihop med min fina dumfåne till sportig fjortispojke igår. Jag har fortfarande inte smält det. Jag är så glad!

Det där pirret då du pratade i telefon med din mormor och sa att din flickvän var hemma hos dig... Du kallade mig "flickvän". Det där pirret... It's so freaking awesome!

Det var också så fruktansvärt roligt hur folk reagerade på det när vi hade ändrat status på facebook... Och sedan när Mårten ringde till min pojke för att höra om det verkligen var sant. Som svar gav han telefonen till mig som fick säga hej. Han lät extremt chockad, och jag tror inte riktigt att han trodde på oss. Jag förstår honom. Det är fruktansvärt otippat.

(Cencurerade namn bara för att jag kan! Visst är jag asbra på att redigera bilder?)

Min mammas reaktion var också ganska rolig. När jag kom hem idag gick jag in i köket och hoppads på att det inte skulle dröja allt för länge till maten. För att få det hela att gå lite fortare dukade jag fram på bordet medan vi småpratade lite.
Jag - "Juste, jag är ihop med Christoffer nu förresten. Bara så du vet".
Mamma - *blänger på mig* "Och du tror inte att jag räknat ut det eller?"
Jag - "Vi blev ihop igår..."
Mamma - *spärrar upp ögonen* "VA!? Har ni inte varit ihop förrän NU!? Jag trodde ni blev ihop innan jul!"

Kommentarer
Postat av: Linnéa N

Hahaha häärliga reaktioner!! ;D

2012-01-05 @ 22:26:47
URL: http://bestlia.blogg.se/
Postat av: Ämmäh

Sånt där måste du messa till mig, för jag fick veta det via hanna som fick veta via hans ex som har facebook :o Att det var officiellt dårå... att det var på gång visste jag för länge sen :p

2012-01-06 @ 17:34:57
URL: http://muppetdoll.bloggplatsen.se
Postat av: FikonSpik

Din mamma är bäst! xD

2012-01-07 @ 22:33:18
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0