Universitetsdag med pitebor

När jag vaknade i morse räknade jag med att hitta någon, eller några, jag kände på universitet som jag kunde följa efter. Mycket riktigt hittade jag några jag kunde hänga med. Fast jag räknade inte med att dessa personer skulle vara Jesper, Björn, Anders och en tjej vid namn Julia, fyra stycken awesome pitebor. Jag hade en sjukt trevlig dag och lärde mig en hel del. Visserligen lärde jag mig inte det som var tänkt att jag skulle lära mig, men jag fick istället några praktexempel på hur man ska och inte ska prata inför en grupp människor. Jag fick också med mig hem en bok som innehåller 100 recept på måltider som är billiga och lätta att laga.

Jag hittade också Gustav, men han hade inte tid att bli kidnappad hem till mig. För att jag ändå skulle få vara ondskefull så snodde jag en tugga av hans chokladkaka. (Eller snodde och snodde, han erbjöd mig att smaka)

Ikväll kommer pojke, Philip och Erica hit. Kommer bli fett najs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0