två morötter!

Just nu har jag bara två månader kvar på mig att göra klart allt skolarbete, vilket känns rätt så panikartat. Bara två månader.... Jag är så fruktansvärt skoltrött, jag finner verkligen inga ord för det, men nu har jag två stora morötter! I maj ska jag iväg till Göteborg (eller Mölnlycke om man ska vara petig) på intevju för folkhögskola... Shit vad jag vill in på den utbildningen! Det kan jag inte om jag inte går ut gymnasiet med fullständiga betyg. Den andra moroten är en helgkurs i Kramfors. Den verkar givande, intressant och rolig. Sista anmälningsdagen till den är i slutet av april, och jag har sagt till mig själv att jag ska åka på den kursen, men bara om jag är ikapp med allt skolarbete!

Just nu har jag bråkat med historia. Det är verkligen inte intressant för fem öre. bleh. Oh well. Två månader. Nu kör vi. plugg plugg plugg!!

Du har så fruktansvärt lätt för att få mig att vara lycklig. Jag vet inte hur du gör, men jag är glad att du gör det. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0