Just nu känner jag mig så jävla bra!

Min projektrapport blev fjorton sidor lång och det enda jag skrev var att liveinspelning låter bättre än midi. (Jag borde bli politiker, för jag kan ju det här med att prata mycket utan att egentligen säga någonting) Efter all stress med projektarbetet är jag äntligen så gott som klar. Det enda jag har kvar att göra är att bränna mina två inspelningar på en CD och lämna in till läraren, sen behöver jag aldrig tänka på det nå mer!

Bara 46 dagar kvar till studenten. Panik, panik, panik, panik... Nä, just nu känns det alldeles för bra för att panika. Den paniken får komma sen, just nu har jag inte tid att panika. Prov, stora inlämiingsuppgifter och mer prov snart jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0