Snart far jag söderut!

Som rubriken säger, snart bär det av söderut. Jakob (eller Träd om man föredrar) har precids kommit hit och vi får skjuts till flygplatsem om tjugo minuter ungefär. Hela situationen har blivit väldigt konstig just nu, och det blir inte alls som vi hade tänkt oss. Förhoppningsvis blir det bra ändå, och hur som helst är vi tre personer som kommer att irra runt i nån stad vi nte bor i. Spännande.

Träd smekte nyss på en ryggsäck jag brukade avnända när jag var 7 år gammal som nu råkar hänga på dörren i mitt rum. Han sa "fiiiin pingvin" och fattade inte varför jag skrattade lite åt honom. Det är liksom en delfin...

Well well. Jag älskar att resa, och nu kommer jag att få leka "spontan paj i annan stad utan nån bra plan". Blir trevlig omväxling från mitt numera ganska uppplanerade liv. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

vart ska du åka någonstans ?

2011-09-30 @ 20:56:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0