Hylla huvudbonaden!

Idag hade skolan en dag som hette "hylla huvudbonaden". Det betydde kort och gott att man skulle komma till skolan med någon typ av huvudbonad, vilket jag såklart gjorde. På skolan vimlade det av hattar och mössor. Allt från att en tjej hade fäst en bh runt huvudet, stora trollkarshattar, vanliga mössor till stormhattar. Själv tog jag bara någon random mössa jag hade liggandes hemma, och så här snygg var jag hela dagen;

Jokke tog den här bilden. Hon älskar "snebilder".

Med de hastiga orden lämnar jag datorn för att springa över till min underbara vän Agnes. It's teatime!

Kommentarer
Postat av: Ayan

Vad söt!

2011-09-22 @ 15:11:56
URL: http://ayans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0