Calefornia dreaming

Mina kosshörlurar har efter många om och men börjat gå i pension. Jag har "lånat" de från min pappa, och han köpte dessa hörlurar strax efter att min storebror blev född (1986). Idag slutade den högra hörluren fungera, vilket jag fann väldigt komiskt eftersom att den gick sönder just när jag lyssnade på "Calefornia dreaming" av Mamas and the papas" Det innebär att jag bara får höra andrastämman, eftersom att de två olika stämmorna är panorerade på varsin högtalare.

Jag måste säga att jag tycker om kosshörlurar. De ger bra ljud och dessa har hållt i 25 år, och jag har ändå använt de ganska flitigt, sen jag helt oartigt tog de av min pappa för tio år sedan. Lite lessen är jag att jag behöver investera i nya hörlurar, eftersom att det kostar pengar, men det är fett värt det. Ja, när jag inte är skyldig pappa en massa pengar förståss. Får leva med monoljud i hörlurarna om nätterna tills vidare, datorhögtalarna fungerar ju fortfarande, även om de knappt har någon bas. Well well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0