Träningsverk

Jag har planer på att gå upp i vikt. Hela veckan har jag fått i mig en massa grädde, fetthalt 38%. Det har resulterat i att jag är fett less på grädde och helst inte vill se grädde igen på ett bra tag. I natt kom jag på en ny metod. Motion. Jag ska försöka cykla eller promenera minst en halvtimme per dag, utöver färden till och från skolan. Min tanke är att jag på så sätt får upp aptiten och därmed äter mer.

Jag och Jakob (träd) var värsta "rebeller" inatt som smög ut och gick på en tre timmar lång promenad. Det var trevligt, tiden gick alldeles för fort och det var lite lätt kallt också, eftersom att jag var dum nog som lät bli att ta på mig ytterkläder innan jag smet ut. Tur att jag hade en ganska så fet sovmorgon idag, jag hade inte orkat med att kliva upp klockan sju, med tanke på att jag kom hem igen strax efter fyra. Natten känns av, för jag har ganska mycket träningsverk, och fortfarande lite lätt ont i knät efter att jag råkade slå in det i ett metallräcke. (Det var fett klantigt gjort av mig)

Dagen bestod av utvecklingssamtal, vilket innebär att man är ledig resten av dagen. Dock lyckades jag inte hitta salen vi skulle vara i, så jag irrade runt på skolan lite och gav sen upp för att cykla hem igen. Ikväll ska jag umgås med UNFare och ha det allmänt gött, och jag ska ta mig dit med cykel, inte buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0