Oscar äger mig på piano

Jag har haft trevligt besök av Oscar sedan i måndags. Eftersom att han inte går skola och ändå inte hade nåt bättre för sig den här veckan tyckte vi båda att han kunde stanna ett tag när han ändå var här uppe för superhjältehelgen. Nu har han åkt hem och jag blir påmind om varför jag brukar sova med huvudet på fel sida sängen. Då känns rummet mindre eftersom att jag bara ser en liten del av det och jag käner mig lite mindre ensam.

Oscar är för övrigt en extremt duktig pianist. Vi spelade lite tillsammans på skolan och tyckte att vi skulle fima det. Så här lät det; (eller ja, på ett ungefär. Kvalliteten på ljudet blir inte direkt det bästa när man filmar med en digitalkamera som har gått sönder av att man tappat den i golvet lite för många gånger)

Imorgon är det suit up day. Frågan är hur jag ska göra. Jag har ingen riktig suit... Ska jag göra som ifjol eller ska jag ta klänning. Hmm... Känns som ett ganska allvarligt fall av "ilandsproblem". Hur som helst löser det sig nog. Well well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0