Inspiration... Jag har ingen...

Idag är det suitupday och jag är dunderförkyld. Orkar knappt ta mig upp ur sängen. Jag avskyr verkligen att bli sjuk när jag har en massa jobb att göra, eller när det är någon speciell typ av dag. Nu är det bägge två. Alltså är jag rebell som inte klär upp mig idag, utan istället kör på att ha på sig en alldeles för stor T-shirt och ett par gamla trasiga mjukisbyxor.

Jag har tagit en titt på vad jag har att göra. Det är fett mycket jobb. Det känns ganska jobbigt att inte ha internet på min egen dator, för jag behöver det så mycket i skolarbetet och på den här datorn jag för tillfället lånar sparas inga filer om jag stänger av datorn. Det är inte så att jag har lånat en dålig dator, den här är ungefär dubbelt så bra som min, men jag är inloggad på gästanvändaren, och då kan jag inte spara filer.

Förra året gjorde jag en väldigt pretentiös bild. Jag klippte helt enkelt ihop tre bilder på mig själv och skrev "inspiration" på den. Jag har ingen som helst aning om varför, men jag misstänker att jag hade tråkigt. Om jag hade varit frisk idag hade jag nog haft på mig samma kläder, fast möligtvis med en annan slips till. Synd att jag är sjuk, jag tycker om dagar som "suitup day".

Inspiration - jag har ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0