WTF, det har gått sex månader! O.0

I fredags var jag hemma från skolan på grund av kraftigt ont i mage, knä och huvud, men kring tre tiden gick det mesta av det onda över, vilket jag är lycklig för. Det hade inte riktigt varit en lika najs helg med massa ont i kroppen...

I lördags hade jag och min Mattias vår halvårsdag. Det känns verkligen inte som om det redan har gått ett halvår! Det innebär att det har gått ett halvår sedan trästockfestivalen och att det är mindre än ett halvår kvar till sommarlovet. Läskigt! Helgen spenderades hos mig. Vi åt nudlar, åkte skrana och stack och såg "Little fockers", den tredje släckten-är-värst-filmen, på bio. Vi enades om att det här var den bästa hittills och lätt värd att se på bio.

Mattias som åker skrana...

Mattias som har åkt skrana...

"Känner du mitt hjärta? Det slår för dig" Jag älskar min Mattias!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0