FYNDLÅDA PÅ DIG KNÄ!

Helt plötsligt, bara sådär lixom! Det kändes konstigt, men egentligen är det ju faktiskt inte det. Jag reste på mig för att gå bort till andra sidan rummet, men hann bara några få steg innan jag föll ihop på golvet. Aj. Mitt knä. Det gjorde ont. Jag låg där några minuter och bara log. Jag var så lycklig. Mina knän har krånglat med mig hela mitt liv, och just idag gjorde mitt högra knä lite extra ont. Är det av en ren tillfällighet, eller var det meningen att det skulle bli såhär?

Nu är det nog inte många som förstår vad jag pratar om. Inte så konstigt det heller. Han berättade för mig igår om sina smärtor i sitt knä, på grund av någonting som hände på idrottslektionen. Han erkände att han tänkte på mig när det gjorde så ont, och det gjorde mig rörd. Nu kunde jag inte låta bli att tänka på honom, när jag inte kunde resa på mig.

Efter en stund lyckades jag ta mig upp på fötter igen. Jag haltade iväg med ett stort leende. Om det är för att jag sov på något skumt sätt, att jag råkat knäcka till knät utan att ha märkt det eller om det bara är sympatismärtor vet jag inte. Men en sak vet jag.

JAG ÄLSKAR MATTIAS!! :D

Bild från jullovet, då vi for iväg och provade på ridning med UNF. Mattias hade ridit förut och var jätteduktig. Jag hade aldrig ridit förut och var lite smått rädd för hästar. Med andra ord, var inte lika duktig. Mattias är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0