PRUTT <3

En gång i tiden brast mitt hjärta i miljoner bitar.
En annan gång var jag övertygad om att det var omöjligt att åter finna kärleken.
En tredje gång hatade jag kärleken över allt annat
En fjärde gång trodde jag att kärlek bara var tomma ord och dåliga bortförklaringar.
En femte gång träffade jag Mattias.
En sjätte gång lovade jag mig själv att inte bli involverad i ett långdistansförhållande.
Och nu, en sjunde gång har jag varit ihop med min Mattias i sju underbara månader.

Du vände hela min värld uppochner. 30 jobbiga mil, det är du värd. Inga ord i världen kan beskriva vad jag känner för dig. Jag älskar dig så ofattbart mycket. Tack för att du finns, tack för att du är du och tack för att du är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0