JAG VILL ATT MATTIAS SKA RINGA MIG.

Som rubriken säger, jag vill att Mattias ska ringa mig. Måste veta NU om det blev som vi ville, eller om vi måste leka sneeky. xP

Jag har slut på pengar på mobilen, så kan inte ringa honom och inte heller skicka ett sms. Med andra ord skriver jag ÖVERALLT att jag vill att han ska ringa mig, med hopp om att han ser det nånstans och ringer mig. :)

Jag längtar till imorgon!!!! Och om nu Du ser det här Mattias, RING MIG! :D

Sämst inlägg typ, men det fyller sitt syfte. Jag lär ta bort det senare, när jag får lust. nån gång. Det tillför ingenting till bloggen. Haha, fail.

men men, the important thing,
MATTIAS RING MEJ :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0