Jag är så trött...

Jag är ouppmärksam. Sjukt mycket. Jag satte mig på bussen hem från stan efter att ha umgåtts med två vänner jag inte träffat på länge, och innan bussen kört iväg blundade jag. När jag öppnade ögonen igen var jag tre meter från där bussen stannade. Det visade sig vara där jag skulle av. Jag tror jag råkade somna...

Folk skriver till mig på msn, men jag märker först tio minuter efter att nån har skrivit att jag har nåt att svara på. Det är kanske värt att sova?

Redovisningen idag gick asbra, men minlånga håltimme gjorde jag inte någonting vettigt av. Typiskt mig. Jag gillade religion lektionen idag. Och psykologin. Hade det inte varit för håltimmen mellan 9.25 - 13.20 hade jag tyckt att det här var en riktigt bra dag.

Den här månaden har jag tänkt att jag ska vara sparsam och inte köpa mer än jag absolut måste köpa. Det sket sig då jag la ut 260 spänn på bhar. (Två stycken närmare bestämt) EGENTLIGEN har jag ingen brist på BHar, men then again.... BHar!

Jag behöver dö-nick-tid. Alltså, tid då jag inte gör NÅGOT vettigt alls. Funderar på att göra en onyttig chokladbolls smet och äta medan jag antingen tittar på film eller spelar the sims. Alternativet är glass. Tricky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0