Så var man vaken ändå ja...

Är man lite infekterad av facebook när man ser en bild på datorn och drar muspekaren över bilden för att se taggarna?

Okej. Det är snart julafton. Jag kan inte ens beskriva hur fort tiden har gått nu på sistone, det bara flög iväg! Jag är faktiskt inte lika anti julen som jag brukar vara det här året. Jag är fortfarande långt ifrån lyrisk över julen, men jag hatar den åtminstone inte, vilket är ett steg i rätt riktning. En dag kan jag kanske lära mig att älska julen igen, precis som jag gjorde förut, men än är det en bit kvar.

Jag vet inte hur många gånger jag skriver samma saker om och om igen. Men jag bryr mig inte, så länge jag får ner mina tankar i en ordbajsande text som jag själv kommer att skratta åt om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0