Oförglömligt

Jag kanske inte gjorde det jag skulle igår, men det blev jävligt bra ändå! Frågan är ju bara om min lärare kommer att hålla med mig när jag kommer till provet imorgon, trött som ett svin och ska förklara hur saker och ting går till i riksdan osv. Eller ja, idag är det ju snarare.

Torsdag, sammhällskunskapsprov, Fredag, Historiaprov, Måndag, Religionsprov. Ja, jag känner att allt hamnar samtidigt, och jag orkar verkligen inte. Jag har pluggat fram tills nu, och nu går det inte att få in någonting. Jag läser en av instuderingsfrågorna, men orden är bara obegripliga. Egentligen borde jag verkligen sova, för att öka mina chanser till att klara godkänt, men jag är så fruktansvärt stressad. Ämnet om politik, det här är ju någonting jag egentligen kan, jag har bara så fruktansvärt svårt att formulera svaren i ord.

Thumbs up for sistaminutenplugg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0