UNDERBART!!

Dagens "facebook-tumme-upp", bussen!

Verkligen, jag är ganska lat av mig och tar alltså bussen till och från skolan, trots att det inte är särskillt långt. När jag tar bussen måste jag göra ett byte vid vasaplan. När min första buss landade vid vasaplan såg jag min andra buss fara iväg.

Jag står kvar vid hållplatsen ändå, i hopp om att det ska komma en extra buss. Det gjorde det! Och vi var TVÅ personer som skulle med den.

Bussen brukar var ÖVERFULL, dvs, folk sitter i knät på varandra, trängs, får knappt nå andrum och bussen måste ibland åka ifrån folk som vill på bussen.

Den vi åkte med... Det var jag och en till som åkte. HELA VÄGEN! Den åkte ca 5 minuter efter den första, och kom fram ungefär en halv minut efter den första. Man kände sig verkligen viktig när man såg en stort jäkla drös av människor gå ut från den andra bussen, som dessutom var lite mindre än den vi åkte med.

That is... UNDERBART!! x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0