Det äger!

Jag tänker inte påstå att det är varmt ute, men varmare är det, och det är AWESOME!
Nu kan jag gå omkring i de kläder jag själv vill gå omkring i utan att frysa häcken av mig. ^^
Jeans + T-skrirt + kofta, see you next time I FEEL like wearing it! ^^ Now I'm back on the skirt and THA-knes-strumpor! ^^ (Saras fel :P)
För övrigt är det måndag. Ganska blä, hade velat ligga och sova hela dagen. Ingen vidare lust för skola.
När jag kommer hem ska jag nog spela TVspel ett tag, för det var ett tag sen jag gjorde det :P
That's all 4 now.
CHAO! ^^

Bilden tog jag från google; http://scratch.mit.edu/static/icons/gallery/37828.png?t=2009-04-22+09%3A52%3A51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0