Jordgubbar

Jag vaknade ganska tidigt idag, eller snarare igår, klockan är efter tolv. Jag hann kliva upp och tänka "nah", sen gick jag och la mig igen. Som de ska va. Det enda vettiga jag har gjort idag är att ha gått ut på gården, plockat in några jordgubbar, tagit upp glass ur frysen, lägga lite glass, några jordgubbar och lite chokladsås på en tallrik och äta. Mums.

Jag börjar bli lite smått uttråkad, jag har inte haft någon ork att träffa någon kompis sen i måndags, vilket blir en hel vecka sedan, när jag vaknar. Det är väldigt länge för att vara jag! Jag har ju i och för sig träffat lite släkt i och med att min bror har fyllt år, men det är inte riktigt samma sak som att vara med mina kompisar.

På kvällen tyckte mina föräldrar att det skulle vara en jätte bra idé att se någon film tillsammans. Inte för att jag tittade så mycket, det var en film som jag sett förut och som inte är särskilt bra, jag var mest bara där med min bärbara dator som vi fått från skolan och lekte lite i photoshop.
Det här vart mitt resultat, jag orkade inte vara så noggrann;

Jag upptäckte nyss ett myggbett som kliar i armhålan. Måste ha fått det när jag försökte plocka jordgubbar utan att ta bort nätet och utan att kliva på några plantor. Har ju egentligen inte varit ute idag förutom då. Eller så kan det vara den där spindeln som jag såg i taket innan jag skulle somna igår kväll... (eller snarare morgon men) Nog för att spindlar inte ger myggbett, men med lite fantasi så ordnar sig det mesta.

Nu ska jag upp och vräka i mig några mackor och sen tänker jag nog ta en tidig kväll, jag är faktiskt sjukt trött!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0