Jag är lat och låter Mattias blogga åt mig

Nu bad hon mig att blogga åt henne, så nu blir hon bloggrapad. Vi har köpt gurka. Och marzipan. Och festis. Och snart ska vi äta kakor. Inte vilka kakor som helst, utan MARYLAND COOKIES <3

OCH DET ÄR SKILLNAD MELLAN IRONI OCH SARKAMS <3<3<3<3<3 bara så ni vet.

Förutom att tjocka oss vet jag inte riktigt vad vi ska göra(eller gör för den delen). Agnes är här. Hon är trött :P Och blond >:3

Det är inlägget blev ganska random och köttfärs och en kamel, så här kommer bilder istället.
Pusshej! <3


blogg.se + att jag sitter på en mac (är en PC människa) är en dålig kombo, jag fattar nada(jävligt skönt tangentbord dock, önskar min pc hade ett sådant här) Jag sitter här i en awesome mössa (som gör så jag ser ut som en stoner :P) och... Vafan gör jag egentligen? Jag vill äta min marzipan :O Och pussa min paj...

Mer bilder!!!


Paj is taking over again... Otroligt sexiga bilder... Eller nåt xD  Borde nog köra fluxx... Mattias ser ut som en hypnotiserad besatt nörd... Fast det kanske han är också.
För övrigt är jag 18  nu... BLARGH!!! :( Min första "gärning" som 18åring var att "köpa ut" en gurka, lite chips och mensskydd till Agnes och Mattias. Mensskydden var till Mattias ;)

Agnes gick nyss hem så nu ska min mango och jag se på film, spela fluxx, äta kakor, sova och annat mys.
Paj out. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0