Hos Mattias... :)

Klant som jag är så lyckades jag inte hitta min kamera innan jag gick till bussen, MEEEN det får jag ta å leva med. Jag tänkte skaffa en engångskamera igår, men det var stängt när vi kom in till Luleå.
Hur som helst.
Igår såg jag och Mattias Twisted Sisters LIVE. Det var ganska awesome. Vi skaffade också JingJang halsband, han har ena halvan och jag den andra.

....Synd att ingen av oss blev bra på den här bilden...

Det var iallafall ganska roligt igår. Jag lyckades somna i en karusell, Mattias vann en mjukisdjur-groda till mig. Den var söt, fast inte lika söt som Mattias. Innan vi åkte karusell tyckte vi att det skulle vara en bra idé att gå på toa först, så vi gick till MAX. Det var kö, vi stod där så länge så vi lärde känna tjejerna bakom oss lite grann.

Vi såg också Melissa Horn, så klart. Hon spelade, och trots att vi missade några låtar så hann vi se "Långa Nätter". Låten som Mattias och jag blev ihop till.

Jag förstår mig inte på Mattias dator, den byter plats på var den skriver hela tiden, helt appropå köttfärs. Jag skyller det på att det är en PC. Vi var på ett års kalas idag, och nu ska jag och Mattias snart se på film. Han är så fin. Jag kan inte fatta att jag har sån tur som får ha honom!

BLARGHELPUFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0