Varning för korven!

Jag gick in i väggen bredvid dörren. Hoppsan.
Jag gick in i samma vägg bredvid samma dörr en gång till. Hoppsan.
Jag gick ut genom dörren. YES!
Jag gick in i en glasvägg. Hoppsan.
Jag gick in i en dörrkarm. Hoppsan.

Hej!

Jag vetv inte riktigt varför, men jag är typ trött. Går in i typ.. .allt... idag... Jag fick frågan om jag skulle ha vegetariskt idag eller inte, jag stirrade på korven och sa "öööööööööööhhh...." tills jag tillslut kom fram till att det var korv jag stirrade på. "Jag tror jag tar vegetariskt" sa jag tillslut.
Just nu sitter jag och Sara och väntar på att musikproduktionen ska börja. Det gör den snart. Tror jag. Jag kan ha fel också, men det tror jag inte, för resten av min klass sitter också här.
Jag är trötth.
Det finns en massa ljud här.... >intresseklubben antecknar<
oj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0