Varför kan jag aldrig komma på en vettig rubrik?

"Jag borde nig fara nu, så jag inte blir alltför sen" , tänker jag. Jag skyndar mig att ställa undan disken efter frukosten och tar på mig mina ytterkläder. När jag ska öppna dörren kommer jag på att jag har glömt min mobil nere på mitt rum. Jag hämtar den lite snabbt och skyndar mig upp för trappen. AJ, där gick dagens knä sönder! Jag ser mig försiktigt omkring och inser att jag har hamnat på golvet. Jag reser mig upp och haltar vidare till dörren. Det är senare än vad det borde vara, vid det här laget, bäst att sno på! Jag öppnar dörren och ger ifrån mig ett skrik. Det står en människa där!

Hej!
Idag har jag inte gjort så mkt annorlunda mot de jag brukar göra. Låten på musikproduktionen är (typ) klar, trots enorma mängder flum. På lunchen skrämde jag nästan bokstavligen livet ur Jennifer, det var ganska kuL. (för mig alltså) x'D
Just nu sitter jag här i väntan på Godot Sara och bloggar. Hon borde vara här nu. Hon skulle vara här på tisdagen, har jag för mig. Frågan är bara VILKEN tisdag. Är det ens tisdag idag? Är det inte snarare en Onsdag? Eller torsdag? Eller måndag?
...Det är inte möjligt.
Eller LÖRDAG!
Jag vet att du aldrig låter mig sova ifred för att du känner dig ensam, och att du stinker vitlök för att det är bra för njurarna, MEN jag tänker ändå inte plugga just nu, för jag är jättetrött.

Snart ska jag, Sara, Mårten och Rasmus ner på stan och äta. Sen ska vi tillbaka hit, det är ju konsert ikväll!
...En konsert som jag inte får spela på för att jag hade en dålig dag i torsdags.... Om det inte vore för Latinolåten (som jag spelar två acord på) så skulle jag förmodligen vara hemma, både nu och ikväll.
Jag saknar Arvid....
Men men. Ha de gött.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0