THA KNEES IS IN THA HOUSE!

Mittemot mig sitter ett stycke Sara och ett stycke Anton och räknar matte. Det är ganska smart, vi har prov om mindre än en timma. Jag ska strax joina dem med mattepluggandet. Jag räknar med ett IG, men jag ska gå dit och försöka iallafall.

Hej!

Alltså jag är typ ganska pervers... Iallafall på dagens musikproduktions lektion, som mer eller mindre gick ut på att jag stönade i en mic... Förklaring?
Jo, så här är det. Ifjol började jag på en ny skola, i en ny klass. Musikproduktion. Första gången vi fick prova spela in någonting tänkte jag "okay... då får jag väl göra det då". Klassen var uppdelad i tre grupper, en grupp hade piano, en hade håltimme och en grupp hade musikproduktion. Min grupp hade musikproduktion den gången, och vi hade ett "rum" var. Jag spelade bara någonting på random, en basgång, ett random trumkomp och så piano. När jag hade loopat det där kom Ruben in i rummet och sa "åååååååååh.... vad porrigt!". Han tyckte att jag hade gjort en porr låt. Det gick bara typ en vecka, och sen hade alla i klassen hört den där. "Man kan nästan höra tysken stöna när han smeker lillbarnet" var en kommentar. Jag själv hade inte tänkt ALLS på att det lät porrigt, men efter Rubens kommentar GICK det inte att tänka på anat än porr när man lyssnade på den.
IDAG hittade jag den här låten av misstag, och eftersom vi ändå hade tid över så passade jag och min grupp på att göra klart den. Eller snarare, jag stönade i micen, sjöng "I WANT YOU", pichade ner "I WANT YOU" och Sara skratade i bakgrunden. Awesome ^^

Psykologin vart kortare än vad den skulle idag, för det var ett par elever som gjorde ett grupparbete om Etik och behövde en klass som kunde agera, ja, klass. Så jag fick vara med om det mest synkroniserade provet nånsin... Alla gick in samtidigt och alla gick ut samtidigt. När vi skulle låssas skriva på vårt papper skrev jag "Arvid" om och om igen... *rodnar*
Efter Psykologin mötte jag Sara som kom på ett smeknamn till mig, THA KNEES. Den är awesome, The Knees *pekar på mina knän* ^^ Sara är awesome. ^^

Just nu sitter jag och bloggar, chattar med Emilia och lyssnar på en låt en massa stön. Men nu ska jag ta och plugga lite.
Ha de gött!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0