Tandborste

Jag sitter i köket hos Arvid. Arvid är och duschar. Jag ska sova över här, och vill inte få traumatiska mardrömmar, så jag följde inte med honom dit.

Hej! :)

Idag när jag hade slutat så for jag ner till biblioteket för att möta up Arvid. När jag kom dit så spelade de ROCKBANDS! Alltså, det var så förra fredagen också, jag var där då med, men om man spelar TVspel på biblioteket, VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?  Efter att jag hade varit på biblioteket gick jag till apoteket för att fixa en tanborste, eftersom jag var klantig i morse och glömde min hemma. Jag skulle ha tagit en omväg, för när jag gick förbi kicks fick jag typ NÄSTAN ett astma anfall, och jag har inte ens astma...
Iallafall. Jag skulle bara blogga lite snabbt. Nu har jag gjort det. Arvid borde ha duschat klart snart, för jag är ganska så seg. Katten klöser mig! :P Men men. Ha de bäst, framförallt Sara, för hon äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0