Sara har rätt...

Hej!
Idag vann jag över väckarklockan och vaknade två timmar innan den ringde. Vilket innebar att jag inte sov så mycket i natt pga att jag gick och la mig strax efter nio men låg vaken till tre - halv fyra någon gång. Så jag låg och tjurade tills väckarklockan ringde, jag menar, man kan ju inte kliva upp FÖRE den ringer, PÅ EN MÅNDAG! Jag kände mig relativt emo. Sen tryckte jag på znoose bara för att tjura ännu mera. När jag TILLSLUT klev upp åt jag inte min frukost för att jag inte var hungrig.

Emilia är bäst i världen!!!!!!!!! Jonas påstår att han äger. Fett.
Idag har jag haft låtsnickeri och flummat fram en NY text med Sara. Tänker inte skriva ner den just nu dock, för jag är något som kallas för "Äggoist". Jag åt Lunch med Emilia, från början, sen kom några AR1Nare och Sara och joinade oss. YAY :). 

Just nu kom Jocke hit. Hon gillar min nyckelkedia. Emilia kramar Sebastian, och Filip spelar på en nylonsträngad gitrarr. Så är läget.

Vi har nyss haft en LÅÅÅNG svenska lektion då vi skulle redovisa. Jag hade en teater roll. Det gick ganska bra, jag kom ihåg NÄSTAN alla mina repliker. Dock började jag asgarva på två ställen, och det såg ut som att jag "dog" två gånger då jag bara "somnade". Lol.
JUST NU sitter jag och bloggar, för jag känner mig inte så social, jag har en afte, och den gör ont. Jag har ingen Psykologi, för vi har komp ledigt för att kunna göra den uppgift som jag gjorde igår. SÅ jag ägnar tiden åt att... blogga?

Jag har kör ikväll... Vet inte om jag ska vara där halv fem eller fem, så jag satsar på halv fem, alltså sticker jag härifrån SENAST då jag egentligen skulle ha slutat, jag ORKAR INTE fara hem emellan. (Latiziga jag ^^)
Men men, nu ska jag inte spamma längre. KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0