PARTY!

*Flotsch* lät det när sara kletade ner någonting som var misstänkt lik diarré på sin talrik. "PARTY" utropar hon. Jag börjar skratta, och skrattar tills jag har så pass ont i magen att jag knappt kan andas mer.
*Jag immiterar det ljudet som den bruna sörjan gjorde när den träffade tallriken, men misslyckas brutalt.*
Sara - "Är det där dina parningsljud eller? ........ SPRUTA INTE PÅ MIG!"
Det verkligen GICK inte att sluta skratta åt det x'D


Hej!
I matsalen idag var jag och Sara relativt flummiga, vilket kanske går att lista ut, ganska lätt, med tanke på den övre texten x'D. När vi kom in till matsalen så såg jag "Piraten", eller vad man nu ska kalla honom för, gå iväg. Strax efter kom han tillbaka och sa att han kollade om det fanns någon potatis, eller annat som inte var ris, men att det tyvärr inte gjorde det. That made my day! Han är alltid så sjukt trevlig och omtänksam, det är jätte roligt. Fast det är ganska fail att jag har fått mat, av just honom i matsalen, i stort sett varje dag, i mer än ett år, och jag vet fortfarande inte vad han heter. Ska fråga nästa gång jag ser honom.
Nu kommer jag och Sara från en extra halvtimmas musikproduktion, det ehövdes, för deadlinen var IDAG, och vi är ändå inte klara xP FAIL. hur som helst, när vi skulle gå ut därifrån hade en ny lektion redan börjat. Alla elever där var jätteblyga och ville inte sjunga in i micen med deras lärare, så då drog han dit oss så vi fick sjunga istället, viloket vi gjorde. Det var ganska random x'D.
JUST nu sitter jag och Sara bredvid varandra, med varsin dator och är sociala... Med folk som inte är här. Innan vi satte oss med datorerna flummade vi med min kamera, som vi gjort en hel del andra gånger. När jag får tid ska jag klipa ihop en massa randomklipp och he up på youtube. Blir awesome.
Men men, nu ska jag he undan datorn (och säga till Sara att göra detsamma) för att gå till mattelektionen som är i andra delen av skolan och som börjar om 8 minuter.
FAIL. Sara sa just att vi borde gå till matten, precis när jag öppnade munnen för att föreslå att vi skulle till lektionen xD.
BTW, Saras rumpa är bortdomnad.
BTW, min med.
Men men. hörs. BUNNY!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0