o.0

"Jag sitter vid mushkproduktion du måste hjälpa mig att följa strömmingen!"
Jag läser Saras sms... OMG, hon har skaffat sig en blogg! :O VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN? :O Först jag, och nu hon också? Nej, det är nånting som inte stämmer. DET ÄR REVULOTIOON! Vi ska erövra hela världen, eller åtminståne nån chokladbollssmet.

HEJ!
Än har jag inte hunnit göra så mycket, för det är fortfarande morgon (Eller om man ska gå på lovs-dyngs-rytmen, mitt i natten). Men dagen har iallafall börjat bra. Jag har fortfarande inte "kommit i målbrottet" än. Mina ögon är visserligen fortfarande röda, men det är åtminstone bättre än igår.
Men nu börjar vi musikproduktionen, så jag måste dra nu.
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0