Monky puzzle

Sa.. Jag vaknade i morse av att pappa berettar att Grandpa (farfar) har varit pa sjukhuset i natt... Jag blir klarvaken. Han fortsetter beretta att det var en muskel som hade streckts, inget verre. Han er 90 ar, sa vad som helst hade kunnat vara fel. Puh, jag somnar om, och pappa forsoker irriterat vecka mig, igen.

Hej!

Idag har vi varit i Manchester och shoppat. Jag har gjort av med ca £ 53... Jag er fattig igen x'D jag har bland annat kopt knestrumpor, sa nu ska jag borja ha kjol igen. ^^)
Imorgon ska vi in till Stockport, ennu mera shopping... Suck, nesta monads studiebidrag BORTA! x'D Nej, kanske inte fullt sa illa, jag gjorde bort en hel del idag. Men jag reknade med det, jag koper alltid upp en massa pengar i England, jag menar, SOCKAR, STARBURST och typ.. en massa annat... Det her er forsta gangen jag inte kopte en bok i Manchester, men jag skyller pa att jag behovde ga pa toa istellet x'D Pappa forsoker lera Grandpa att anvenda DVDn nu, och Granny holler pa att laga mat, och hon ville inte ha hjelp av mig. (seger en hel del om mina obefintliga hemkunskapskunskaper)
Pa taget pa vegen hem filmade jag en massa tred. Pa prommenaden hem fran tagstationen tog jag kort pa en massa tred (bland annat en Monkey Puzzle) och filmade en katt. Det var jette kuL. = Jag er ganska trott och kommer formodligen somna ganska tidigt ikvell.
Men men. Nu har jag inte sa mkt mer att skriva, jag ska ge mig pa Grandpas Piano och spela lite grann tills mat. :P
Sa, ha de bra, KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0