Mina ögon ser ut som fiskar!


Jag sitter och försöker tänka. Det går inte så bra. Jag MÅSTE få i mig någonting sött... Jag som hade räknat med att få sluka choklad ikväll, och så hade någon redan ätit upp den! (vaddå beroende? x'D) Choklad, som för övrigt är TYP den enda godisen jag KAN äta, är väldigt gott... Ska dra med mig André till ica så jag kan köp mera... Så fort jag har skrivit klart det här blogginlägget.

Hej!
Idag har jag varit på skolan... som vanligt. Skillnaden var dock att jag var väldigt trött, (och nu menar jag TRÖTTH!) vilket jag inte brukar vara. Eller åtminstone inte SÅ trött. Jag orkade inte ens hoppa omking som en mainiac, studsa på väggar eller babbla, vilket jag i vanliga fall gör när jag är trött. Eller trött och trött, snarare när jag blir hyperaktiv, men det är vanligare att göra det när jag är trött.

Musikproduktionen piggade upp, men å andra sidan brukar man bli piggare när man håller på med någonting som man är intresserad av. Vi fortsatte på vår låt, som jag TROR måste vara klar till imorgon, och det gick väl rätt så bra, antar jag. Vi vart dock en aning flummiga när vi spelade upp låten baklänges. Lät sjukt kuL, framförallt i refrängen då man hör ett "usch, usch" mitt i allt appropå ingenting. (egentligen låter det "Yoh Yoh")
Efter musikproduktionen gick jag på extra matte tiden, bara för att jag älskar matte så sjukligt mycket, like NOT. Men jag måste gå dit, för jag är typ IG varnad, och de är inge bra. Dock var det bra att jag gick dit, för nu jag fattar massa mera :)

Efter skolan for jag ner på stan, jag hade ändå inget bättre för mig, och min cykel stod hemma. Jag hann bara ut genom dörren så ser jag en människa jag känner igen. Jag ställer mig, gapar och pekar på honom. Han ser mig inte. Fast besluten som jag är att peka på honom (vi pekar alltid på varandra när vi ser varandra, den som ser den andra först pekar först) står jag där som ett fån i ca tre minuter. Det var awesome, han märkte inte ens att jag stod där, förren han hade trasslat upp sitt cykellås klart. Vi gick till stan tillsammans, för han skulle ändå dit, för han skulle köpa wienerbröd.

Hur som helst. Väl nere på stan gick jag in till biblioteket för att kolla om det fanns någon social människa där. Det gjorde det inte. Jag gick ut igen, tog upp min mobil och började smsa folk som brukar vara på stan för att fråga om de var det. Ingen var.
DISS.

Tillslut fick jag tag i en Oliver, och han kunde vara social ett tag, så då gick jag återigen till biblioteket för att möta upp honom. Det var najs, tills vi gick in till en butik... De sålde choklad där och jag fick nästan sätta ögonbindel, för jag älskar verkligen choklad, men det var inte av den anledningen vi hade gått in där...
Tillslut skulle jag ta bussen hem, och då gjorde jag det. Busschauffören verkade väldigt stressad och typ puttade in mig i bussen, så jag fick inte riktigt säga hej då ordentligt, men men. Shot happens.
Just nu har jag precis kommit hem från Agnes. Vi satt och babblade och... läste bloggar... Och nu bloggar jag istället :P Har kommit underfund med att mina ögon (se bild högst upp) ser ut som fiskar! Men jag gillar bilden ändå, jag har gjort den själv. Det var inte så svårt. Jag tog kort på mitt fejs, klippte ut ögat och ökade kontrasten. Done.
Men men. Nu ska jag försöka dra med mig André till ica så jag slipper gå själv. JAG VILL HA CHOKLAD! *känner en gloria ovanför mitt huvud*
Ha de gött!
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0