Dude, I don't give a shit!

Jag är fortfarande iklädd pyjamas, morgontofflor och har inte orkat mer än till frukostbordet, egentilgen.
Allt ska göras samtidigt. Allt det man måste göra, men inte vill göra, och allt det man vill göra, men inte har tid med. Jag vill spela in, eller vara med kompisar, dega på mitt piano, dega framför TVn eller någonting annat som man inte behöver oroa sig så mycket för. Jag vill ta det lugnt.


Hej!

Igår (när det var lördag) var jag med Arvid :) Jag var med honom från efter skolan i fredags tills ca 20 i tolv igårkväll. Det var awesome ^^ Vi såg på film, låg och snacka, åt melon och "go gegga", spelade piano tillsammans, spelade gittar/sjöng tillsammans, sov, åt, blev spionerade på av en väldigt sneaky katt (som förövrigt är väldigt söt :]) Jag orkade verkligen inte så mycket igår, och derför skrev jag inte heller så mycket :P Idag är det söndag (thank you pointman for stating the obvious) och jag sitter med läxa, läxa, mera läxa och ett brev jag måste skriva klart. När jag är klar med läxa, läxa, mer läxa och ett brev, då ska jag... göra ännu mera läxa, en till läxa, försöka komma ikapp lite med matten, spela piano och dega. Fast just nu tar jag paus i allt läxande och skriver blogg istället. Fast för att vara riktigt ärlig har jag inte hunnit mer läxa än att läsa igenom psykologin. *drama button*
I fredags var jag som sagt hos Arvid. Nu ska jag skriva lite om det.
Efter att vi hade ätit klart, men fortfarande satt kvar vid bordet hoppade katten upp i mitt knä. Han påminde mig lite grann om Sally, för bägge två darrar. Skillnaden är bara att katter spinner, det gör inte Sally, som är en hund. Hon är bara ett nervvrak.

Vid det här laget hade Arvid rotat fram min kamera, för att ta kort på mig och katten (bild finns längst ner) och knyckt en starburst från mig :P (jag hade med mig några för jag tyckte det skulle vara najs att smaska på :P och för övrigt, för att byta ämne, så är de engelska starburst MYCKET godare än de amerikanska)
Förutom att äta, ta en massa bilder och titta på en sneaky katt så låg vi mest och degade i soffan. Det var ganska skönt. Vi snackade om den där veckan innan vi vart ihop, om att bägge hade gilalt den andra. Funderat lite på vad som hade hänt om vårt förhållande hade startat på ett annat sätt. Spock (katten) spionerade på oss då.

Vi var inte uppe så verst länge, för bägge två var ganska trötta. Men vi sov gött :)
När vi hade vaknat fick jag för mig att jag skulle bara säga "neh" helatiden. Iallafall en liten stund, tills Arvid hade räknat ut varför jag gjorde det. Det gjorde han, nästan. Han trode att det var för att jag bara skulle vara lite småjobbig, vilket jag ju var. Det var fel svar, men han fick rätt ändå. (A)
Men nu tänker jag gå tillbaka till mitt pluggande, annars kommer jag inte att orka med de :P
Ha det gött! KRAM! :)

(Jag är som alla andra, jag bara MÅSTE ha en massa bilder på mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0