Detta fält måste fyllas i

"Jag har svettiga fötter, och om du inte slutar peta på mig så kommer jag att fota dig!"
Jag känner mina tomma hot fara flygandes mot Hannah, som leker med knapparna som sitter på mina byxor. André skrattar, Hannah också. Jag kan inte direkt påstå att jag sitter gravallvarlig, för det gör jag inte. Jag skrattar mest, som vanligt.
Min mobil vibbrerar, ett sms har levererats till någon. "Vem var det?" frågar Hannah, vilket får mig att automatiskt peka på min mobil. "Jaha, Arvid" säger hon. Jag vart nästan rädd, hur kunde hon räkna ut det? Jag hade totalt glömt bort att min bakrundsbild var på Arvid, så jag trodde hon var psykiskt störd, nej, psykopat, NEJ, psykolog, NEJ, SYNSK! (Fail x'D)


Hej!
Idag har jag och Arvid suttit på subways och snackat... Det var rätt så mys, om man bortser från att jag hade lite ont i ryggen och bara ville lägga mig ner nånstans. När Arvid tillslut skulle hem kunde han inte, för han tyckt jag var så fin. Eller snarare att jag var så fin i min röda tröja. Jag vet inte om han gjorde det för att "fjäska", eller för att han faktiskt tyckte det, jag var lite för trött för att kunna tolka... ja, nånting alls. Tillslut for vi båda samtidigt, för vi skulle åt samma håll. Jag skulle till teatern för att vänta in André så han skulle slippa cykla hem själv. Dock var det låst, så jag stod och frös i 12 minuter innan jag vart insläppt. Det var asläskigt, för det gick en sneaky gubbe förbi där som stirrade asläskigt på mig.
Just nu har jag ganska nyss kommit hem. Jag är trött. Jag ska sova nu, för jag börjar tidigt imorgon, jag börjar 8. Blä. Jag kan inte mitt så bra än, men det ordnar sig säkert nån gång. Det är ändå bara genrep, jag lär mig. Dessutom har jag planer på att fråga om hjälp på de åtta, eller nio, noterna jag inte fattar, av någon, typ Arvid. (oj, många kommatecken där)
Men men. Nu ska jag sova.
KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0