Och lite salvad

"Vi är utanför nu, kom ut."
Okay, tänker jag, lägger min mobil på hallbordet och kutar ut. Smart. Jag är den enda som ALLA har nummret till. Det är mig de kommer ringa/smsa om det blir knas om vart vi är/ska träffas. Gr8...


Hej!

Ikväll var AWESOME! :D
Det enda dåliga med ikväll var att jag var lite småstressad innan vi for iväg till bion, att jag glömde min mobil hemma *morr* och att Ludvig och Linda stack tidigare. Vi var och såg filmen 2012. Den var skitbra! :D
Vi som såg filmen var JAG, André, Jacob, Linda, Hannah, Betty Julia och Ludvig, från min sommarjobbs-grupp. Var awesome att träffa honom igen, och det var awesome att träffa alla andra också :)
Efter filmen stack Ludvig och Julia hem. Linda hade tänkt sticka hem, men missade sin buss med en minut. Typiskt... Fast för oss var det väl trevligt, som fick umgås med henne i en extra kvart :)
INNAN vi såg på bio så åt vi på subway, gött. ^^ Jag betalade för Andrés mat, och han för min biljett. Jag vann på det, men annars hade jag nog inte haft råd att gå på bio, och han ville bjuda mig helt. (jag ansåg att det var fel, typ) Vi åt där jag, Linda, Jacob och André. Betty, Hannah och Julia hade redan ätit och Ludvig åt hemma innan vi mötte han på bion.
EFTER bion och efter allt pjöller med bussen stack vi till André. Där gjorde vi inte så jättemycket, mest bara flummade, babblade, åt kakor och typ körde "bögen på högen". Var awesome, Hannah oc André kastade kuddar på oss. :P
Sen när Hannah, Betty och Jacob fick sjuss hem gick jag också hem. Där möttes jag av FISLIMPA! :D Så sjukt najs! :D Jag åt lite av den, tog en dusch och satte mig sen här, iklädd mjukisbyxor, för stor t-skirt, morrontofflor
och min skogsmulle-tröja. :) Mys.

Här är en bildbombfrån kvällen. Hannah har tagit alla dessa bilder. Känner mig lite som en linslus som var med på alla, men aja. Tur man är snygg, haha!





MEN nu har jag nog inte så mycket mer att säga... Vart ett skumt inlägg med massa bilder... o.0
men men.
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0