nånting

Jag hör musik. Väldigt diskant dock, som om det är någon som lyssnar i hörlurar på EXTREMT hög volym. Jag kan inte riktigt urskilja om det är en kille eller tjej som sjunger, så fort jag tror nåt så byts det och jag tror nåt annat. Trummorna bankar på... Fast jag hör inte musik när jag skriver. Ljudet av skrivbortstangenterna överöstar musiken.

Är det här musik som finns i  mitt huvud? För jag hör alltid nån typ av musik som låter som om det kommer långt bort ifrån, från ett par hörlurar, när det är tyst. Om jag lyssnar efter hör jag fläkten. Musiken dränks lite, men den finns fortfarande kvar.


Hej!
För ovanlighetens skull; jag kan inte somna! = YAAAAY! :S
Det skulle nog gå lättare om jag gick från datorn, men jag börjar ge upp hoppet på sömn, den här veckan också. Lika bra det, jag har hållt på så länge, vad spelar en vecka för roll?
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0