Must... blog!

Valdemar är en underbar människa och han är min vän. Det glädjer. Mycket. Jag träffade honom på stan och vi typ snackade ett tag. Sen gick vi till Hemköp och köpte varsin kurrymacka, han valde. Tack Betty för att du hade visat Valdemar vilka mackor som var goda, för de var verkligen goda :).

Hej!
Jag lyckades låsa in mina nycklar i skåpet idag, så jag fick vänta in Jonas efter skolan innan jag kunde iväg nånstans. (jag ville ju ha mina ytterkläder också :P)
Väl nere på stan träffade jag Valdemar. Vi hade en ordäntlig pratstund och sen hade vi en jätte trevlig stund i ett hörn vid Hemköp då vi åt macka och allmänt snackade.
Tack Valdemar för att du finns. Du betyder så sjukt mycket för mig.
Sen kom jag hem och nästan däckade på golvet av trötthet, somnade fram tills mat. Sen var jag ganska grinig då vi åt, nyvaken som jag var, och åt inte så mycket. Nu är jag lite hungrig, men bara lite :P
Nu har jag fixat min kamera som var trasig, det var som Nicole sa, batteriet är slut. Tyckte det var lite konstigt eftersom att det var nyladdat, men men, det funkar nu iallafall :)
JUST nu sitter jag och chattar med Jacob och Agnes. Jacob har jag snackat med ett tag, det glädjer. Han är trevlig. Agnes är mest utropstecknig idag. Jag har även uppe ett msn fönster med Joakim (killen som alltid pekar på mig och som jag alltid pekar tillbaka på) men ingen har sagt nåt på ett tag.
Fast jag kanske borde vara lite mer social med mina vänner, så jag får blogga mer sen.
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0