Min dator strejkar inte!

Jag är glad just nu, min dator strejkar inte ikväll ^^ Den är visserligen lite seg, men man kan väl inte få allt, antar jag x'D

Hej!

Idag bestämde jag mig för att vara en "Engelsk irrländare fast som turist i Sverige". Engelsk - Go the tröja! Irrländare, Go the färger i flaggan på ben, kjol, ben. Och turist, go Saras kamera! :) (lite dagens outfit över det hela? men men, no big deal x'D)

På skolan idag kollade vi igenom det vi hade gjort på musikproduktionen, DVS dubbningarna av Family guy. (Uppgiften var att översätta ett litet klipp till svänska) Det var roligt, alla var jättebra! (även vi ^^)
Sedan hade vi lunch, då vi hade en jätte trevlig pratstund / filmande då jag skulle sjunga "what what in my but" utan att skratta, vilket var jättesvårt då Sara helatiden grimmasherade och fnissade och själv skrattade. MÅSTE SKAFFA BÄTTRE POKERFACE! o.0 Även Emilia och Jennifer satt med oss en stund. :)

Efter lunch hjälpte jag Emilia skaffa sin egna blogg, för hon ville följa strömmen. Sen gick jag till skolans bibliotek där Sara låg och sov och Hannah läste. Sara vaknade ganska direkt då jag kom dit, så då stack hon till mattelektionen. Själv var jag för "sjuk i huvudet" (huvudverk) för att orka, så jag la mig ner i en sackosäck och började läsa själv, det första jag såg. En bok som jag vet att Arvid tycker om, och eftersom att han har gett sig på min favoritbok, så why not give it a try? Jag kom mig igenom de första 23 sidorna, sen vart jag JÄTTETRÖTT och somnade. Hannah fick peta på mig efter nån halvtimma, då min mobil ringde. Sedan somnade jag igen och vaknade när biblioteket stängde. Då var jag lite smått morrontrött.

Jag och Hannah gick och var social med Jonas en stund, och sen kom Emilia och Jokke. Vi missade kören, för ingen av oss hade nån större lust för att sjunga, just då. Det vi bland annat gjorde var att jag och Emilia från Jonas MSN (på hans dator) chatta med en av hans kompisar.
¤
(16:37) |(->C<-)| - Heav: hej :D vill du gifta dig med mig?? :D
(16:37) Raziel: jao... du är ju stor nog för att det ska funka
¤
Dock dog internet precis när vi frågade om det var en trumpet i rumpan, så det levererades inte, vilket var lite synd. Men men. Shit happens. ^^
Efter en stund gick vi iallafall ner på stan och åt på Frasses, innan det var dags för Emilia att ta bussen hem, och för mig och Hannah att gå till teatern.

Bara jag som tycker att jag och Emilia är lite WannaBE varandra? tänker lixom lite lika x'D (fotograf - Hannah. Och jag MÅSTE bara säga att jag är typ kär i dimman som var där. Så otroligt random och awesome så de finns int! <3)

På teatern hade vi en hel del impro (YES! :D) och det var skitskoj. Vi värmde upp med charader då man var två lag och skulle vara först med att få hela laget igenom fyra olika "kategorier" som typ "ett djur" eller "en musikstil" eller liknande. Jag körde på att vara kanin, dansband och en bil. ^^ mitt lag vann, och det var HYSTERISKT roligt. Sedan hade vi att vi var tre å tre och på scen fick improvisera kring en papperslapp som bara vi på scen fick se, utan att öva nånting innan, utan att prata ihop oss. DET  var också roligt. En då jag skulle titta på fanns det med en "Överste Skogsmulle" vilket jag tyckte var ganska kuL. Jag själv spelade en döv pensioner på "pensionärklubbens årsmöte" samt en surgubbe som tyckte att allt var bättre förr. Sedan spelade jag också en pervers vampyr och en skitzofren person på ett psykhem.

NU är jag hemma och, som vanligt, bloggar. Samt att jag chattar med Jonas, André och Benjamin. Jag ska nog sova om inte allt förlänge, för imorgon ska jag kunna övertala folk. Emilia drar nämligen med mig till att värva folk till UNF på nån skola nånstans i ume, och jag missar skolan. Lär bli ganska najs. Men jag tänker inte plåga folk mera, ha de bäst!
KRAM och godnatt.

Och för att ni ska drömma sött ska jag lägga upp en bild på denna sötnos:

Sara, som verkligen är anledningen till att jag orkar kliva upp och fara till skolan på morronen. Tack för att du finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0