ELD OCH LÅGOR

KAMP MOT DROGOR!

Hej!
Idag så var jag, Nicole, Emilia, Tove och Linnea och gjorde korridorsvärvning (till föreningen UNF) på en högstadieskola. För att locka folk hade vi SUMOBROTTARDRÄKTER där. Det var många som ville köra det, och vi lyckades även värva några stycken :) Jag provade Sumobrottarleken med Tove, och jag vart ganska så nermejad, två av tre gånger, men den sista gången lyckades jag vinna över Tove x'D Jag typ drunknade i dräkten, men det var sjukt skoj!

UNF verkar vara en trevlig förening. Borde kanske bli lite mer aktiv. Har hittills bara varit på två läger. (kongressen i göteborg då jag typ var jättevilsen för det var jättemånga människor och alla verkade känna alla och jag var liten och kände typ ingen och UNF lets get big som var samtidigt som pride här i Umeå.) Jag är inte så insatt i UNF och har inte varit på så många läger som jag hade kunnat vara på. Får väl som sagt ta och börja åka dit någon gång, nu när vi har en massa nytt folk och allt. :)

Efter att vi var klara med Värvningen (jag var lycklig, jag fick en pin ^^) stack jag hem till Jacob. Det var sjukt awesome. Vi snackade asmcyket, såg en film, flummade, gick på prommenad och HAN TOG FRAM SIN ventilBASUN! :D Sen fick jag även en blöt puss av  Hampus. Hans mjuka tygnäbb var blöt, en stund efter.
Jag var där från  ca 14 till 21.07 (då bussen hem gick).
Sen kom jag hem och åt en tallrik med grisgrynsgröt med OBOYPLUVER och mjölk. (Jag förstår mig inte på er svenskar som måste ha kanel till allt)
Jag fick en kondom, en banan och en pin idag. Är glad ^^
kondomen, "KÄNN NYKTERISTEN I DIG". Awesome, höll på dö av skratt, för Emilia vart typ kär i den. Jag fick en sån i somras också, men den försvann.
MEN nu orkar jag inte blogga mera, så hade bäst
KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0