Some day... :)

Ja... Det var lite spännande... Hade EN lektion idag... Engelska. Började elva, slutade tolv. = LYX  

Efter att jag slutat tänkte jag äta på matsalen. Påvägen träffade jag Jonken, och då åt jag med Han och Hannah. Påväg dit sa Lucas att jag hade snyggt hår. LUCAS!! AV ALLA MÄNNISKOR!! Lucas gav mig en komplimang!! Har aldrig hänt i världshistorien förut!!!

När jag skulle gå till stan sen så hade jag inte mina nycklar = hade låst in dem i skåpet, vilket reculterade i att jag (och Emilia, Nicole, Jennifer och Nibeus, som hade råkat "springa in i mig") gick bort till gympan för att hämta en extranyckel som Jonas hade... Fast han hade bara en extranyckel till sitt eget skåp och hade  Emilia hade lite bråttom, så jag gick själv tillbaka till skolan, till hans skåp för att hämta nyckeln till mitt skåp, till mitt skåp, för att hämta ytterkläder och upptäcka att mina nycklar inte var där HELLER, tillbaka till hans skåp för att lägga tillbaka nycklarna. Sen när jag skulle gå tillbaka till idrotten så skulle en annan tjej dit, så jag skickade nyckeln med henne, sen irrade jag runt på skolan och letade efter mina nycklar. Tillslut hittade jag dem... Jag hade glömt dem på en toalett...

Gissa vem som ringde idag? Arvid! Han kunde inte hålla sig från att träffa mig! Jag skulle möta Arvid på hans skola, men på bussen påvägen hem så träffade jag Agnes,och hon drog in mig för att dricka varm choklad. Sen vart klockan sent, så jag skickade ett sms till Arvid att komma till Agnes istället. Det gjorde han. Sen gick han och jag till mig. = MYS. Har inte träffat han på nästan två veckor nu, så det var glädje på hög nivå! :D
Vid nio bytte Agnes av honom, han stack hem och jag och Agnes gick till ica för att köpa chips och dipp... Vi åt upp nästan en halv påse var, MED vitlöksdipp, och så drack vi iste... MUMS ^^

Nu sitter jag här och bloggar i godan ro. Snart ska jag gå och duscha, för jag är ganska svettig... (Moget Arvid, MOGET!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0