Jag är inte besatt av Arvid

Bara nästan.
Igår var jag med honom också. Först var vi med folk i UNF lokalen, men sen stack jag och Arvid till honom. Jag försöker övertala honom att gå med i UNF. Det går lite halvdåligt, han är rädd att det ska förstöra vår relation. Blandannat spelade vi TVspel när vi var hos honom. Arvid har ett spel som heter Braid. Det var ett sjukt sött spel med underbar musik i. Jag vart typ kär i de... Man kunde spola tillbaka tiden, men då kunde man inte ta med sig gröna nycklar, för de var oberoende av tid och hade redan använts så jag failade att ta en pusselbit...
Jag sov där.
Idag är det exakt ett halvår, dvs 6 månader, sedan Arvid tog mod till sig och kysste mig (så att "hela världen" kunde "se min rumpa") borta på barnavdelningen på Åhléns.
Det vart en spännande dag. Upp klockan åtta, äta frukost och iväg på "en morgonprommenad". Äta kakor på subway, där jag för första gången upplevde att en kaka smakade mjöl och socker, och sen fara hem till Arvid igen och se på Nile Citty. Blev massa mys.
Tillslut var det dags för mig att gå hem... Vilket var ganska svårt. Han är ju så sjukt söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0